Ter afsluiting - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Carla Feun - WaarBenJij.nu Ter afsluiting - Reisverslag uit Sandwich, Verenigde Staten van Carla Feun - WaarBenJij.nu

Ter afsluiting

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

14 Mei 2017 | Verenigde Staten, Sandwich

Zo, het heeft even geduurd, maar hier is dan toch de laatste bijdrage voor deze vakantie. We waren afgelopen donderdag al vroeg op Logan Airport (Boston). De assistentie met de rolstoel verliep prima en we gingen in rap tempo door de douane en beveiliging. Daardoor waren we uren te vroeg bij de gate, maar ja, we hadden in ieder geval tijd genoeg voor de lunch. Het vliegtuig vertrok op tijd en de vlucht verliep voorspoedig. Bij aankomst op Schiphol stond er wel een rolstoel klaar, maar die ging in eerste instantie maar tot aan de gate. Daar moesten we wachten tot er iemand beschikbaar was om ons verder te brengen. Omdat we dachten dat het niet zo ver zou zijn naar de bagageband, zijn we zelf maar op pad gegaan. Het viel helaas nog tegen, want onze bagage kwam aan op een band in de tweede hal, dus dat was nog een heel eind lopen. Toen we met koffers en al buiten kwamen, bleek het te stortregenen. Gelukkig was het maar een klein eindje naar de bus van Van der Valk. We waren eigenlijk van plan om bij Van der Valk Schiphol te ontbijten, maar toen Carla de auto had gehaald en de koffers waren ingeladen, bleek er geen parkeerplek dichtbij meer voorhanden. Daarom besloten we te gaan rijden en bij Van der Valk in Dordrecht te gaan eten. Daar kwamen we om circa 10.30 uur aan, zodat het een brunch werd (lekker Hollandse kroketten!). Na thuis de koffers te hebben uitgepakt, was het tijd om naar de fysio te gaan. Die afspraak stond nu eenmaal en Cor had het al drie weken zonder moeten stellen. Daarna hebben we nog een broodje gegeten en toen ging om 20.00 uur het lampje volledig uit. We hebben geslapen tot de volgende ochtend 10.00 uur! Lekker nog even een paar dagen om weer bij te komen, voordat maandag het normale leven weer begint. Al met al kunnen we terugzien op een geslaagde, gezellige en mooie vakantie!