Dag 2 Van Amsterdam via Boston naar Raleigh - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Carla Feun - WaarBenJij.nu Dag 2 Van Amsterdam via Boston naar Raleigh - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Carla Feun - WaarBenJij.nu

Dag 2 Van Amsterdam via Boston naar Raleigh

Blijf op de hoogte en volg Carla

21 April 2017 | Nederland, Hoofddorp

Vanuit het hotel vertrokken wij om 10.00 met de pendelbus naar Schiphol. , Daar ingecheckt en koffers afgegeven. Vervolgens naar de assistentiebalie, waar leek dat we 2,5 uur moesten wachten op een rolstoel. Dat vonden we te lang, dus zijn we er maar gaan lopen. Vlucht vertrok op tijd en bij de overstap in Boston ging het beter met de assistentie. Wel wilden ze ons 25 dollar per koffer laten betalen en vertrokken we ineens van een heel andere gate dan waar we heengestuurd waren. Positief punt: de verzorging aan boord was prima! Om 20.45 plaatselijke tijd landden we op Raleigh airport, waar Zach en Sabine ons opwachten. Na een uurtje rijden arriveerden we in Hurdle Mille. Gauw slapen!

• 22 April 2017 - 01:57

Inge:

Wat leuk dat jullie ook een blog bijhouden! We gaan jullie volgen!
    Veel plezier bij sabine en Zach!

• 22 April 2017 - 11:01

Cora:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Even uitrusten en dan genieten! groetjes van ons allemaal