Vrijdag 11 augustus 2017 - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Carla Feun - WaarBenJij.nu Vrijdag 11 augustus 2017 - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Carla Feun - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11 augustus 2017

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

11 Augustus 2017 | Finland, Rovaniemi

We hebben vannacht prima geslapen, maar hadden ook wel wat in te halen natuurlijk. Na een uitgebreid ontbijt, dat bij deze accommodatie is inbegrepen, hebben we een prachtige rondrit gemaakt. Eerst naar het noorden op de E75. Een paar kilometer boven Rovaniemi zijn we gestopt bij Santa Claus Village, waar de Kerstman woont. Heel commercieel dus alleen postkaarten gekocht. Een stukje verder zagen we het eerste rendier. Er zouden er nog vele volgen, in totaal 21! We hadden er 2 bijna op de motorkap, want ze kijken niet uit. In Sodankyla hebben we een oude kerk bezocht uit 1689. Onderweg op de terugweg nog gestopt bij een parkeerplaats met antiek toilet

• 11 Augustus 2017 - 19:17

Cora:

Wat leuk, zoveel rendieren en als je nodig moet voldoet dat toilet prima!

• 12 Augustus 2017 - 10:40

Lies:

Mooi!! Net zoiets als de zaagsel wc van Sanne

• 12 Augustus 2017 - 22:24

Tineke :

Zo kan je alvast in kerstsfeer komen , Kerk , rendieren en natuurlijk de kerstman !,