Dag 11 Van Boston naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Carla Feun - WaarBenJij.nu Dag 11 Van Boston naar Portland - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Carla Feun - WaarBenJij.nu

Dag 11 Van Boston naar Portland

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

29 April 2017 | Verenigde Staten, Portland

Het verslag van gisteren krijgt nog een staartje. Toen we gingen eten, bleek er in het restaurant een drag queen show te worden opgevoerd. Voor degenen die niet weten wat dat is: het zijn mannen die opzichtig als vrouw zijn verkleed en opgemaakt. Wij komen toch ook in de gekste situaties!
Vanmorgen vertrokken we om 8.30. We waren al snel Boston uit en hebben na een klein stukje snelweg de Essex Coastal Scenic Byway gereden. Mooie weg langs de kust en door leuke stadjes. En er staan huizen om van te smullen. Even bij een Dunkin Donuts gestopt voor ontbijt en later bij Wallmart boodschappen gedaan. S middags nog een ijsje bij McDonald's. De natuur in Maine is wat ruiger dan in Massachusetts. Om 15.00 kwamen we bij het hotel, een wereld van verschil met het vorige. We hebben een mooie ruime kamer. Omdat het niet ver lopen was naar de haven, zijn we even bij de kreeftenvissers gaan kijken. Helaas lust Carla geen kreeft zodat we vanavond maar gewoon in het restaurant van het hotel gaan eten. Het was vandaag mooi weer met zon en wolken en 26 graden. Voor morgen wordt 12 graden voorspeld. De temperatuursverschillen per dag zijn hier groot. Nu zitten we aan een lekker drankje in de bar