Zaterdag 26 augustus 2017 - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Carla Feun - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 augustus 2017 - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Carla Feun - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 augustus 2017

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

26 Augustus 2017 | Nederland, Dordrecht

Zo, we zijn weer thuis. De reis van ons laatste huisje naar Helsinki verliep voorspoedig. We konden vlot aan boord en in onze hut. In het begin van de overtocht was er nog wel wat deining, maar de volgende dag was de zee glad als een spiegel. Omdat we pas 's avonds laat aankwamen, hadden we een hotel in Travemünde besproken. Het was een prachtig hotel vlak bij de haven en aan het strand, een hoge toren met 35 verdiepingen. Wij zaten op de 5e gelukkig. De volgende ochtend gingen we na een prima ontbijt op pad en na de nodige koffie- en eetpauzes kwamen we weer in Dordrecht aan. Daar werden we verwelkomd door onze twee poezen, die ons zo te zien wel gemist hadden. Het was een mooie vakantie. Finland is een prachtig land en vooral in het noorden is het er heerlijk rustig. Alleen de Finse taal viel ons erg tegen: ook na een paar weken begrijp je nog maar enkele (geschreven) woorden en gesproken taal versta je helemaal niet. Door het vervoer met boot en trein hadden we verwacht deze vakantie niet zo veel te rijden, maar in totaal is het toch nog ruim 4.000km geworden. Maar we hebben dan ook heel veel gezien!

• 26 Augustus 2017 - 18:09

Cora:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en zo'n mooké vakantie hebben gehad! We bellen snel